Skip to main content

CikMie and Partner: The Genuine Seller of Shaklee Malaysia

Last week, cikMie ada jumpa sahabat lama. Awal-awal sembang, dia bukan main bersungguh nak korek apa aktiviti cikMie sekarang. Nah! kat sini, CikMie nak update cerita diri CikMie, kan ada lagi yang masih tak leh nak terima cikMie ni pegawai tadbir rumah. 

Nama:
Ummi Kalthum binti Mohamad (known as cikMie)

Umur:
30tahun



Asal:
Pasir Puteh, Kelantan

Tempat Kediaman:
Setapak, WP Kuala Lumpur

Kelulusan Tertinggi:
Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Bioperubatan, Universiti Malaya

Pekerjaan:
- Pegawai Tadbir Keluarga
- Shaklee Independent Distributor


CikMie merupakan seorang bekas jurutera dan pegawai eksekutif dalam industri pembuatan sarung tangan dan juga alat perubatan. Kini, cikMie berkhidmat sebagai suri rumah yang bergaji dimana cikMie menceburkan diri sepenuh masa dalam perniagaan Shaklee. I am Genuine Seller of Shaklee Malaysia. ðŸ‘©

Shaklee merupakan sebuah organisasi yang menawarkan peluang pekerjaan yang berprofil tinggi. CikMie sebagai pengedar sah Shaklee membuat penghantaran sekitar Kuala Lumpur disamping menawarkan khidmat pelanggan yang cemerlang melalui konsultasi dan pendedahan kepada gaya hidup sihat. Nak tanya pasal produk, nak tanya tips atau nak berkongsi masalah kualiti gaya hidup yang semakin merudum, kesemua cikMie akan beri perhatian. 

Walaupun fokus kepada penghantaran ke rumah, pada masa yang sama cikMie turut menawarkan khidmat penghantaran melalui pengeposan yang mana merangkumi seluruh Malaysia. Selain khidmat penghantaran produk, cikMie juga turut menyediakan pendedahan ringkas kepada pelanggan/ prospek yang berminat untuk menjana sumber kewangan. 

CikMie komited dengan perniagaan Shaklee ini kerana ianya bersifat adil dan bersih. Setiap usaha dan tindakan kita melahirkan output yang bersesuaian. Sejajar dengan itu juga, Shaklee memberi peluang untuk cikMie terus membina empayar sendiri dalam merealisasikan impian hidup bebas hutang.


Itulah serba sedikit mengenai aktiviti cikMie untuk masa sekarang dan akan datang. Sentiasa pandang kedepan untuk terus melakar kejayan dalam perniagaan dan empayar nama sendiri. Untuk sesiapa yang berminat boleh hubungi cikMie untuk perbincangan lanjut. 

UNTUK SEBARANG PERTANYAAN LANJUT BOLEH HUBUNGI:
PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA LUMPUR
HP: 0139811431 / 0139811431
FBPage: Galeri Ibu
IG: @Galeri.Ibu

The Genuine Seller
^cikMie^
Shaklee Independent Distributor

Popular posts from this blog

PETUA KECUTKAN BUASIR UNTUK PARA IBU

Buasir merupakan pengalaman ngeri untuk para ibu selepas bersalin. Saya berkongsi pengalaman ini kerana saya mengalaminya. Buasir bukanlah satu penyakit yang alaminya ada pada saya, namun saya mendapatnya selepas kehamilan pertama. Apa yang boleh saya gambarkan adalah perit dan pedih diiringi dengan ketidakselesaan.  APAKAH BUASIR? Buasir adalah salur darah vena yang membesar di bahagian bawah rektum dan dubur.

Wanita: PCOS Bukan Halangan Untuk Hamil dan Melahirkan Zuriat

CikMie nak kongsi pengalaman seorang pengguna Shaklee yang ada penyakit PCOS tetapi berjaya hamil. Ini adalah untuk memberi dorongan dan sokongan kepada ramai lagi wanita yang mengalami masalah ini agar tidak berputus asa dan sentiasa positif, rezeki Allah swt itu adalah sentiasa ada untuk hambaNya. Alhamdulillah... #pcossurvivor Berjaya Hamil Selepas Usaha Dengan Set Kesuburan Shaklee Jadi, untuk sahabat cikMie yang ada masalah PCOS, boleh cuba usahakan dengan set kesuburan Shaklee macam kakYong ni. 

Impian Seorang Wanita Bergelar Ibu Yang Perlu Diketahui Oleh Si Suami

Entri ini cikMie tujukan Khas untuk golongan bapa atau bakal jadi bapa. Sebagai seorang wanita dan juga isteri, tempoh paling penting salam hidup adalah saat melahirkan zuriat. Sememangnya akan ada pelbagai perasaan, yang mana menjerat emosi menjadi bercampur -baur.