Skip to main content

🤓🤓🤓

Salam.

Lama tak bersiaran. Banyak yang ingin dikongsi, tapi hp ada masalah nak upload gambar dan masih tak berupaya nak baiki(actually xsempat nk godek2 setting sbb masih tak mahir dgn hp ni😬😬). Makanya tergendala segala post.

Hokeyh. Petang ni kita layan anak-anak tengok kartun. Part paling best  bila tengok kartun adalah bila kita yang dah berusia pun boleh leka tengok kartun lebih dari anak-anak 😅😅😅

H semakin lali, dan A masih kusyuk tengok Didi nya. Harapannya akan terpejamlah mata si A lepas ni. Boleh ibu layan cerita lain. Haha

Moh kita sambung tengok Didi N Pren

Ok bye.

Popular posts from this blog

PETUA KECUTKAN BUASIR UNTUK PARA IBU

Buasir merupakan pengalaman ngeri untuk para ibu selepas bersalin. Saya berkongsi pengalaman ini kerana saya mengalaminya. Buasir bukanlah satu penyakit yang alaminya ada pada saya, namun saya mendapatnya selepas kehamilan pertama. Apa yang boleh saya gambarkan adalah perit dan pedih diiringi dengan ketidakselesaan.  APAKAH BUASIR? Buasir adalah salur darah vena yang membesar di bahagian bawah rektum dan dubur.

Wanita: PCOS Bukan Halangan Untuk Hamil dan Melahirkan Zuriat

CikMie nak kongsi pengalaman seorang pengguna Shaklee yang ada penyakit PCOS tetapi berjaya hamil. Ini adalah untuk memberi dorongan dan sokongan kepada ramai lagi wanita yang mengalami masalah ini agar tidak berputus asa dan sentiasa positif, rezeki Allah swt itu adalah sentiasa ada untuk hambaNya. Alhamdulillah... #pcossurvivor Berjaya Hamil Selepas Usaha Dengan Set Kesuburan Shaklee Jadi, untuk sahabat cikMie yang ada masalah PCOS, boleh cuba usahakan dengan set kesuburan Shaklee macam kakYong ni. 

Impian Seorang Wanita Bergelar Ibu Yang Perlu Diketahui Oleh Si Suami

Entri ini cikMie tujukan Khas untuk golongan bapa atau bakal jadi bapa. Sebagai seorang wanita dan juga isteri, tempoh paling penting salam hidup adalah saat melahirkan zuriat. Sememangnya akan ada pelbagai perasaan, yang mana menjerat emosi menjadi bercampur -baur.